2015. április 21., kedd

4.rész New York

Sziasztok cimbik!
Azért azt figyelitek milyen hamar jönnek az új részek.:P És nagyon szépen köszönjük a két feliratkozott át ugráltunk örömünkben.*-* :)
Jó olvasást gyerekek!

Eva H. & Mesi*


*Niall Horan szemszöge*
-Niall állj meg! - kiabálta utánam Harry aki elől éppen most menekülők.
Persze eszem ágában sem volt megállni, mert akkor tuti, hogy kinyír. Mivel éppen most fejeztük be a koncertet  és a meghajlásnál lehúztam Harold gatyáját csak is a rajongók kedvéért. Sajnos Ő ezt nem értette meg. Így amint megláttam a turné buszunkat felrohantam és a vécében zárkóztam.
-Niall - ordította Harry. -Tudom, hogy a vécébe bújtál, de éhes leszel és kijössz én meg rád támadok.
A végén csak a gonosz nevetésétől zengett a fülem.
-Soha - kiabáltam ki. -Kibírom New Yorkig!
-Kötve hiszem - morogta Harry nevetve.
Leültem az ajtó elé és pihentem. Egyszer-egyszer Harry - vagyis gondolom Ő - dorombolt az ajtón, de Liam barátom egyből rámordult. Ha már így bent ragadtam a vécében éhen, szomjan akkor gondolkozunk New Yorkról. És természetesen hangosan.
-Ti mit fogtok elsőnek megnézni New Yorkba? - kiabáltam.
-Előbb érjünk oda - hallatom meg Louis hangját. Na igen Ő sose tervezi meg elsőnek, hogy mit nézz meg csak spontán megy mindenhova aminek a hibája az, hogy az utolsó nap tervezz el mindent, hogy ide-oda megy.
-Empire State Building - kiabálta Liam.
-Szabadság hölgy - kiabálta rögvest utána Zayn.
-Hé a Szabadságszobor az enyém - mondta Harry és elkezdte a szobron veszekedni persze csak hülyeségből.
-És te? - kiabálta túl a veszekedőket Louis.
Én? Fogalmam sincs. Na jó talán van egy pár tervem.
-Az biztos, hogy minden kajáld át és kávézót megnézek közelebbről - mosolyogtam.
-Ajánljak egyet? - kérdezte Louis.
-Ha jobb, mint a Starbucks akkor mond - mondtam.
-Central Perk mindenki mondja, hogy a legjobb kávézó igaz nem Starbucks, de oda el kell menned  - kiabálta Louis.
-Harry! Zayn! - hallottam meg Payno hangját. -Fejezzétek be!
Kihúztam a farmerzsebemből a telefonom és akkor döbbentem rá, hogy éjfél van. Felálltam a földről és lassú mozdulattal kinyitottam az ajtót.
-Meg vagy - támadt rám Harold.
-Kegyelmezz éhes vagyok, álmos vagyok és kicsi vagyok - könyörögtem.
-Miért van nekem vajszívem? - mondta és elengedett és letelepedett a kanapéra.
A kis hűtőből kivettem valami elemózsiát amit Paul vásárolt nekünk és a kanapéra leülve elmajszoltam. A srácok egyesével köszöntek el és másztak be az ágyukba. Igaz a buszon eléggé keveset alszunk, mert hát kényelmes csak buszon senki se tud normálisan aludni. A végére egyedül maradtam és a kanapén elhenyélve elfogott az álom.

***
Szörnyen ébredtem fel, mert hárman ültek rajtam. Louis a fejemre ült rá, Harry a hasamra, Zayn a lábamon és Liam meg a talpamat csikiztek. Persze levetették a cipőmet és a zoknimat. Adjuk vissza Niallnak a szívást nap van!
Amikor próbáltam felülni akkor vették észre, hogy sikerrel jártak és megengedték, hogy felüljek. Megdörzsöltem a szemem és úgy néztem velük szemben.
-Megjöttünk? - ásítottam.
-Meg bizony - fordította el a fejem Louis az ablak felé.
Egy magas épület előtt állt meg a busz, de ide-oda néztem. A sárga New yorki taxik, a sok ember az utcán és egy őrült rajongó aki felismerte a buszunkat és a ablakra cuppant.  Hátrahőköltem a lány látványa miatt, mert az ablak üveget csókolgatta. Szerencse, hogy Ő nem lát minket csak mi látjuk Őt.
-Üdv New Yorkba - nevetett Louis.
Mind a négyen felé fordultunk mire csak elmosolyodtunk Louis hülye feje láttán.
-Mikor megyünk? - szólaltam meg elsőként. -Mármint a városba körülnézni.
-Hogyan gondoltad ezt Nialler? - tette Liam a kezét a vállamra.
-Megakarsz halni? - tette hozzá Harry.
-Jogos következtetés, de ez így nagyon rossz, hogy körbe se járhatjuk a várost, mert letámadnak - szontyolodtam el.
-Miért nem álcázzuk magunkat? - kérdezte Zayn a semmiből.
-Hogy? - fordult felé Louis.
-Paróka - szedte elő egy dobozból Zayn és vágta Louishoz.
-Piros haj - halászta elő Louis az első parókát amit talált.
-És az arcunk? - kérdezte Liam.
-Napszemüveg - mondta Zayn.
-És sapka - mondtam.
-Készülődés - kiáltott Louis.
Átvettem a tegnapi ruhám és valami hétköznapit húztam fel amit a magam fajta srácok hordanak. A dobozból előhúztam egy fekete parókát ami nem is nézett ki rosszul. El kéne gondolkodnom a hajfestés dolgon például kipróbálhatnám a fekete hajszínt. Azzal meglepnék mindenki, de a hátránya, hogy nem lennék a szöszi ír fiú. És különben is a fekete hajszín Zaynie barátomé.
Felvettem a parókára még egy baseball sapkát és a fekete napszemüvegem. Beálltam a tükörbe és végig mértem magam. Mint egy hétköznapi srác aki mégse az. Hát remélem az őrült rajongok nem vesznek észre.
Amire kész lettem Zayn és Louis már rég eltűnt.
-Zaynie, Lou? - kérdeztem amikor kész lettem.
-Izgatottak voltak és már el is mentek felfedezni a várost - mondta Harry.
-A két idióta - forgatta meg a szemeit mosolyogva Liam.
-Akkor ti velem jöttök - tapsikoltam.
-Hova? - kérdezte Harry.
-Nézzük meg azt a kávézót - ajánlottam.
Beleegyeztek és leszállva a buszról elindultunk a semmibe. Párszor megkérdeztük az embereket, hogy merre van és féltünk, hogy észre vesznek, de semmi. Boldogan mentünk a sok-sok ember között feltűnés mentesen. Furcsa beleolvadni a többi ember közé anélkül, hogy ne rohanjanak le a rajongók. Túl rég volt már ilyen és ez tetszik.
Amikor megláttuk a kávézót habozás nélkül bementünk és rögtön le is telepedtünk az ablak mellett lévő asztalhoz. Itt már nem voltunk láthatatlanok, mert a pincér lány rögtön jött is.
-Mit kérnek az urak? - kérdi mosolyogva olyan édes mosollyal.
-Téged - mosolygott rá Harry.
-Szóval egy rúgást értettem - mosolygott rá gúnyosan a szőke lány.
-Vad ez tetszik H.. - kezdte el.
-Marcel - vágtam bele.
-Ö mi van? - kérdezi értetlenül.
-A neve Marcel csak idióta - mondtam mire Harry szúrósan pillantott rám.
-Igen Marcel vagyok és aki beleszólt Harvey - mosolygott Harry és miközben rám nézett én meg csak megforgattam a szemem.
-Én meg James vagyok - szólalt meg Liam és mindkettőnkre szúrós pillantást vetett.
-Hát jó az én nevem Emma - mondta összezavarodva a szőke lány aki, mint kiderült.
-Örülök, hogy megismerhetünk Emma - mosolyogtam rá.
-Ö én is azt hiszem - mondta. -Na, de kértek is valamit, vagy mehetek vissza dolgozni?
-Én mondtam mit kérek - könyökölt fel Harry az asztalra Emmára mosolyogva.
-Én mondtam mit kapsz - mosolygott rá vissza gúnyosan. -Na örvendtem.
Mielőtt elment volna megragadtam a csuklóját és visszahúztam.
-Mi van? - kérdezte felháborodva.
-Szeretnélek megismerni - böktem ki nagyon halkan.
-A szüleim azt tanították ne álljak szóba idegennel szóval viszlát - tépte ki a karját a kezemből és elviharzott.
Visszafordultam a fiúk felé akik érdeklődve tekintenek rám. Vagyis hát igazából mindketten huncutul mosolyogtak rám. 
-Olyan nyuszi vagy - nevetett Harry. -Légy közvetlen a lányokkal, mint én!
-Most miről beszélsz? - kérdeztem rá.
-Mindkét szemmel láttam ahogy néztél a csajra és most meg elengedted - magyarázta el.
-Tetszik a csaj? - kérdezte mosolyogva Liam.
-Hát ti hülyék vagytok nem is ismerem - nevettem fel kínomba és a fejemmel a pult felé néztem ahol éppen olvasott valamit. Annyira gyönyörű!
-Niall? Itt vagy? - lökött meg Liam.
-Valaki nagyon belezúgott a pincérbe - kuncogott Harry.
-Hát te hülye vagy - nevettem el magam. -Jó nem azt mondom, hogy Emma ronda lány, mert nem az. Ő egy gyönyörű, kedves, intelligens és bájos lány, de ami a legfontosabb normális lány. Mi meg közel se vagyunk normálisak!
-Egy ideig New Yorkba leszünk - mosolygott Liam. -Hívd randira!
-Mi van? - kérdeztem.
-Hívd már el valahova te szerencsétlen - lökött meg Harry mire leestem a székről és mindenki rám kapta a tekintetét.
Felálltam a földről és amikor visszaakartam ülni elrántotta a széket.
-Most - kacsintott Harry.
-Hajrá - bíztatott Liam.
-Ha ettől boldogok lesztek - sóhajtottam és elindultam a pult felé.
Emma még mindig a pult mögött olvasott valamit és oda se bagózott a munkájára. Ez aztán egy lusta pincérlány, de a legszebb pincérlány. Amint odaértem hozzá leültem a vele szembeülő székre és Őt figyeltem.
-Szép munka időbe olvasgatni - mosolyogtam rá mire felfigyelt.
-Mit akarsz fekete? - kérdezte, de a szája sarkába mosolygott. Viszont mi az, hogy fekete? Én szőke vagyok. Ja a paróka basszus.
-Csak gondoltam ide jövők hozzád beszélgetni - mosolyogtam rá.
-Mi a hátsó szándékod? - nevetett. Olyan édesen nevet.
-Semmi - mondtam és felkönyököltem a pultra. -Csak...
-Ott a csak - kuncogott.
-Csak szeretnélek megismerni - mondtam mosolyogva.
-Miért? - döntötte oldalra a fejét.
-Mert különleges lány vagy - mondtam.
-Tévedsz - mondta. -Egy normális lány vagyok szülőkkel, testvérrel, idegsítő unokatestvérekkel, nagybácsikkal és nagynénikkel. Unalmas.
-Én meg egy unalmas hétköznapi srác vagyok aki megszeretné ismerni az unalmas hétköznapi lányt - mosolyogtam rá. Bár ez nem teljesen az igazság, de most így parókába igen.
-Az izgalmas fajta srácokat bírom - mosolygott.
Az vagyok, de ha tudnád ki vagyok rám vetnéd magam. Szóval miért nem veszem le a parókát?
-Megismersz talán izgalmasnak találsz - nevetem.
-Kötve hiszem - kuncogott.
-Adj egy esélyt ígérem nem bánod meg! Mondjuk holnap délután itt? - kértem kis kutya szemekkel.
-Holnap nem dolgozom, de mindig itt vagyunk a törzshelyünkön, ha van kedvetek ti is lejöhettek - egyezett bele.
-Ti törzshelyetek? Mi lejöhetünk? - kérdeztem.
-Szüleim, unokatestvéreim, bátyám, nagynénéim és nagybátyáim - sorolta fel. -És a ti az rád és a két haverodra utal.
-Ja persze okés akkor holnap - mosolyogtam rá.
-Szerintem báni fogod a holnapot - szólt még rám.
-Nem hiszem - fordultam vissza és intettem neki aztán a fiúk felé vettem az irányt ahol csak Liam ült.
Hova tűnt a göndörke?
Leültem Liam melletti székre és rögtön ráemeltem a tekintettem.
-Hol van göndi? - kérdeztem.
-Kanapé - bökött a fejével a kanapé felé ahol egy barna hajú lánnyal flörtölt.
-Megzavarhatom Őket? - nevetem.
-Meg kéne, mert menni kéne - bólogatott mosolyogva Liam. 
Felálltunk és az ajtóhoz sétáltunk, de az ajtóba megálltunk és oda ordítottam.
-Marcel drága megyünk!
Láttuk, hogy feláll a kanapéról és elbúcsúzik a lánytól természetesen kézcsókkal, mert ha nem úgy tenné az nem Harry lenne. Morogva igyekezett felénk és mielőtt kimentünk volna a kávézóból Emmára pillantottam aki rám mosolygott így visszamosolyogtam neki.
-Paul hívott amúgy, hogy mennünk kell próbálni - szólalt meg Liam.
-Mindig rosszkor hív már épp közel jártam hozzá, hogy felmegyek hozzá - mosolyodott el a mondata végén Harry.
-Legalább megszabadult egy lány Harry bájától - nevetett Liam.
Harry megforgatta a szemeit aztán rám emelte a tekintetét. Én teljesen elbambultam a semmibe és csak Emmán kattogott az agyam. -Veled mi van? Sikerült?
-Holnap lehívott minket a kávézóba, de a családja is ott lesz - mondtam el nekik a híreket.
-Akkor ez nem randi csak találka - magyarázta Harry.
-Lassan jár tovább él - mosolyogtam barátomra.
-Akkor holnapi programunk is meg van pipa - rajzolt a levegőbe egy pipa jelet Liam. -Szerintetek a két idióta velünk tart? 
-Tényleg velük szerinted mi lehet? - kérdezte Harry.
-Mindjárt megtudjuk - vonta meg a vállát Liam.
Az út többi részébe nem szólaltunk meg csak mentünk némán vissza a buszunkhoz. Viszont amikor a buszhoz értünk és megláttuk Louist és Zayn a busz előtt állni csurom vizesen elkapott a röhögőgörcs. Mi történhetett velük?
-Veletek mi történt? - bökte ki végül nevetve Liam.
-Előbb ti a miénk hosszú - morogta Zayn.
-Niall becsajozott - mosolygott Harry.
-Harry is - mondta Liam.
-És holnap délután hivatalosak vagyunk a kávézóba mi - mosolyogtam.
-De nem randija lesz a szöszinek csak találka - bólogatott Harry én meg belebokszoltam a vállába. Ez jól esett!
-Meséljetek - mondtam.
-Ez úgy kezdődött, hogy.... - kezdte Zayn.

*Louis Tomlinson*
Nem vártuk meg a három lassúságot így Zaynnel már el is húztuk a csíkot.
- Na, merre induljunk? - kérdezte barátom.
- Mit szólnál, ha minden egyes utcasaroknál kiszámolnánk, hogy merre menjünk? - néztem rá vicces fejet vágva.
- Tetszik az ötlet Tommo. - kiáltott fel.
- Be is foghatnád, vagy ha azt akarod, hogy megtámadjanak a rajongók akkor kiabáld csak ki. - raktam a kezem a szájára.
- Bocsi. - nyögte ki és elindultunk.
- Na szóval. el kell dönteni most, hogy merre menjünk. - néztem körbe.
- Szerintem ahhoz a buszmegállóhoz és meglátjuk merre visz. - mutatott egy buszmegálló felé Zayn. El is indultunk és megbeszéltük, hogy 4 megállót fogunk menni, ha őszinte akarok lenni akkor már lassan 5 éve nem utaztam úgy egy tömegközlekedési járművön, hogy le ne támadjanak, így ez eléggé kellemes utazás volt.
Mikor leszálltunk a buszról egy nagyon forgalmas utcára kerültünk ami kicsit aggasztott.
- Haver, keressünk egy kicsit nyugisabb utcát. - szólalt meg Zaynie.
- A gondolatomban olvasol? Irány! - nevettem fel és egy rövid számolás után elindultunk jobbra majd balra és ismét balra.
- És mi van Eleanorral? - tapintott rá a lényegre miközben rágyújtott majd én is így tettem.
- Őszintén már nem érzem azt amit 2 évvel ezelőtt. Persze gyönyörű, okos és csodálatos lány, de azt érzem, hogy ez így nem fog menni sokáig. Néha az őrületbe kerget aztán meg van amikor minden csodálatos. - magyaráztam neki és beleszívtam a füstölgő méregbe.
- Az a baj, hogy már meglátszik a kapcsolatotokon, hogy megviselt, kezdve a rajongóktól egészen kettőtökig. Ti is részese vagytok annak, hogy "elhasználódtatok". - fejtette ki véleményét egyik legjobb barátom.
- A rajongók nem tudnak semmiről és bárcsak elmondhatnék nekik mindent... A Payzer szakítás is majdnem a kapcsolatunkba került, Eleanor nem tudta feldolgozni, hogy egyik legjobb barátnője nem lesz velünk már, de találkozhattak volna amúgy is, de nem tették és ahhoz képest elég hamar túllépett rajta és Sophiával ugyan olyan jóban vannak. Nem értem, de mindegy is. - legyintettem egyet.
- És gondolkodtál már azon, hogy szakíts? - ezt szeretem Zaynben, hogy nem próbál meg finoman közölni nehéz dolgokat, így is úgy is fáj.
- Persze, hogy gondolkoztam.. - dobtam el a cigimet. Befordultunk jobbra és egy nagyon kis csendes utcába érkeztünk meg.
- És? Fogalmad sincs mi? - nevetett fel.
- Nem, de szükségem lesz a segítségetekre meg a lányokéra is. - mosolyogtam rá és mikor megakart szólalni észrevettünk előttünk pár méterre két lányt veszekedni.
- Ne már! Csak egy kicsit kérlek!!!! Soha semmi izgalmasat nem csinálsz! Kicsit engedd el magad és bulizz! Istenem nálad még egy csecsemő is izgalmasabb dolgokat csinál! - a szőke hajú lány nem kiabált, de a kelleténél hangosabban beszélt a vörös barátnőjéhez.
- Egyetlen egy okot mondj, hogy miért csináljak magamból teljesen hülye picsát! - na a vörös csajszi kicsit ingerültebbnek tűnt.
- Haver szerintem kerüljük ki. - fogta meg a karomat Zayn.
- Ne! Várj. - rántottam ki a kezemet az övéből.
- Mert ezt veled szeretném átélni, mint legjobb barátnőm és esküszöm neked, hogy ha ezt most megteszed felettébb jól fogod érezni magad utána és csomó ilyet akarsz csinálni!! Penny is belement!! - kérlelte tovább a szőke.
- Ismétlem, nem csinálok magamból idióta szőke picsát. - egyre idegesebb lett a vöröske és ez után a szájára kapta a kezét, gondolom ezt nem akarta.
- Szóval én egy szőke picsa vagyok? Csak mert merek élni? Gratulálok Daisy Eriksen! Te vagy a világ legborzasztóbb legjobb barátnője! És remélem unalmas életben és emlékekben fogsz meghalni! - kiabálta a szőke és elkezdett felénk kezdett el vágtatni és sikeresen belém ütközött. -Nem figyelnél a lábad elé? Idióta. - forrt a feje dühtől.
- Hé! Te jöttél belém. Idióta.. - ismételtem meg az utolsó szavát.
- Ne haragudj, de hallottuk a veszekedést. Minden rendben van veled? - kérdezte Zayn és megsimogatta a karját a szőkeségnek, az pedig felnézett rá egyenesen a szemeibe. Na de Zayn, neked ott van Pezza!
- Amíg nem látsz könnyeket a szemembe addig semmi olyan bajom nincs amiért öngyilkos tudnék lenni. - válaszolta immáron kedvesebben.
- Mi a neved? - böktem felé. Gyönyörű lány volt és egy éjszakára igencsak elvinném, már ha nem lenne Eleanor.
- Minek akarod tudni? Gyertek vissza egy fél óra múlva abba a bárba - mutatott a bár felé - és megtudjátok. - kacsintott rám majd visszaindult a bárba és a barátnőjének már a hűlt helye volt csak az előtt.
- Haver mit csinálunk fél órán keresztül? - böktem meg Zaynt.
- Te tényleg oda akarsz menni? - húzta fel a szemöldökét.
- Persze. Kell a neve. - mosolyogtam. Zayn csak megforgatta a szemeit és tudtam, hogy belemegy.

****

Nagyon lassan telt el ez a fél óra, de ideje volt lemenni abba a bárba. Elé értünk rámosolyogtam haveromra aki csak megforgatta a szemeit.
- Louis... Ebből kibaszottul nagy baj lesz. - sóhajtotta és már lent is voltunk. A pult mögött észrevettem a szőke hajú csajt.
- Buli van Zaynster. - raktam a kezemet a vállára majd odasétáltunk a pulthoz.
- Hát eljöttetek. - nézett ránk a szépség miközben sört töltött. - Egy pillanat. - mondta és elindult a sörökkel a kezében egy asztalhoz ahol észrevettem a vörös hajú lányt a többiek pedig rá mosolyogtak. Tehát a barátai.
- Mi a terved te idióta? - kérdezte Zayn és nagyon nem tetszett ez az oldala.
- Befűzni a csajt. - mosolyogtam.
- Nem fog sikerülni. Haver ő nem az a fajta. Nézd meg, lehet, hogy nagy dolgokat akar csinálni de túl okos ahhoz, hogy ilyen idióták, mint jelenleg te vagy elvigyék egy egy éjszakás kalandra.
- Zayn kérlek.. - suttogtam mire visszaért a szépség.
- Penny, a bátyádnak lesz egy sült krumpli. - mosolygott felé a szőkeség majd ránk nézett.
- Mi a nevetek? - bökött felénk. Zaynnel összenéztünk majd mosolyogtunk egyet. Ha nagy directioner a csaj lefogja vágni, ha nem akkor nyert ügyünk van.
- Jonny vagyok. - mosolyogtam a lányra.
- Veronica vagyok. - váltott nagyon magasra Zayn és belőlem is kitört a röhögés nem csak a szőkeségből. - Nem, csak vicceltem. Igazából a nevem Chester. - nevetett Zayn is, na ez az én haverom!
- És a te neved? - kérdeztem rá végre arra amit tudni akartam.
- Ellie. - mosolygott ránk. - Kértek valamit? - kérdezte.
- Gyönyörű a neved. - mondta Zayn kedvesen. Fejezd be!!!!!
- Talán a számodat. - kacsintottam rá.
- Arra várhatsz. - mondta ön elégülten és whiskeyt töltött három pohárba egybe pedig vizet. Fogta a rendelt sült krumplit az italokkal és megint elindult. Nekem kell ez a csaj és bármit megteszek érte. Ekkor valami hideget éreztem a nyakamba, ez a kis picsa egy elég nagy pohár vízzel telibe fejen öntött Zayn pedig visszafojtotta a nevetését. - Mit gondoltál? Egy kis ribanc vagyok? - hallottam a hangján, hogy gúnyos mosollyal mondta ezeket.
- Az vagy! Fuu. - nagyon ideges lettem, ez mégis kinek képzeli magát?? Mikor megfordult belebotlott a barátnőjébe így Zaynre is ment egy nagy adag, csak éppen whiskey.
- Daisy baszki!!! Mit akarsz? - lett ideges Ellie.
- Csak gondoltam beállok segíteni, mert látom két seggfej nem hagy, de tudod mit. meghagyom neked mint a kettőt. Fiúk csak óvatosan mert eléggé idegbeteg típus. - suttogta nekünk ezek szerint Daisy mire ő is kapott a nyakába egy kis finom italt.
- Fejezd be a hisztidet! - kiabált Ellie mire  a kis társaság felugrott és ide sietett de mi addigra már szétszedtük a két lányt.
- Lányok! Mi folyik itt? - kérdezte egy magas sötét hajú csávó.
- Nem tudja elfogadni, ha valamit nem akarok! Erőszakos kígyó vagy Ellie Stinson!! - egyre mérgesebb a vörös és már meg is van a teljes neve a szőkének.
- Szerelmem ugye nincs bajod?? - jött oda Elliehez egy szőke hajú srác.
- Jézusom, hagyj már békén! Neked nincs családod akik otthon várnak?? Ne lógj rajtam 0-24ben!!!! - akadt ki teljesen Ellie. Tehát ez a srác biztosan nem a barátja, de ezek tiszta idióták!
- Daisy irány haza! - mondta a másik srác és kitépte a kezemből a vörös hajú csajt. - Kösz haver, hogy lefogtad. - veregetett vállon majd elmentek.
- Mi is induljunk. - mondta Zayn, de előtte megérdeklődte Elliet, hogy jól van e aztán indultunk el. Mikor kiértünk tudtam, hogy Zayn nekem fog esni. - Te teljesen hülye vagy? - ahogy sejtettem. De ezért is különleges a kapcsolatunk Zaynnel. Minden hülyeségben benne vagyunk együtt, de egymást "neveljük". - Figyelj.. Megértem, hogy eleged van ebből a kapcsolatból amiben élsz, de amíg nem rendezted le Eleanorral a dolgokat addig nem fűzhetsz be csajokat! Főleg, ha mégse szakítotok.
- Nem fogok szakítani vele. Nem akarok egyedül maradni. - mormoltam.
- Te már egyáltalán nem szereted! - jött a felismerés benne én pedig megráztam a fejemet és egy kaviccsal fociztam, már alig várom a következő meccsemet, hogy kiadjam magamból a dühöt és a feszültséget. Elővettem a cigimet és rágyújtottam úgy, mint Zayn mivel lesétáljuk azt a négy megállót. 10 perc alatt megtettük az utat és már nem szóltunk egymáshoz. Mérges voltam és összezavarodott, nagyon felidegesített Ellie. Ellie.. 
Odasétáltunk a busz elé és én elővettem az újabb szálamat, szükségesnek éreztem, hogy rágyújtsak ismét. A három idióta röhögve közeledett felénk.
- Veletek mi történt? - nyögte ki végül Liam nagy nehezen.
- Előbb ti a miénk hosszú.- morogta Zaynie.
- Niall becsajozott. - mosolygott Harry és felhúzott szemmel néztem a szőkére.
- Harry is. - mondta Liam mire egy nagy hümmögés hagyta el a számat.
- És holnap délután hivatalosak vagyunk a kávézóba mi. - Nialler nagyon odavan.
- De nem randija lesz a szöszinek csak találka. - magyarázta Harry és Niall belebokszolt a vállába.
- Meséljetek. - mondta Niall és mi elmeséltük.
- Hűha! Louis ne tedd ezt Eleanorral. - mutatta fel a mutató ujját Liam.
- Persze, persze... Hallottam már ma ezt a dumát. - forgattam meg a szemeimet és nem tudtam kiverni a fejemből Elliet akárhogy próbáltam.
- De Zayn jobban bejött neki ezek szerint. - nevetett Niall mire Harry hasba bökte. Eldobtam a cigimet majd feltrappoltam a buszra és ledőltem a székbe. Hogy mekkora egy idióta vagy Louis Tomlinson!!!
Csak dörzsölgettem a szemeimet és a fejemet hátha meglesz a megoldás vagy kitudom űzni Ellie gúnyos mosolyát.
- Lou, csörög a telefonod. - szólalt meg Niall és esküszöm észre sem vettem. Eleanor mosolygós arca virított a képernyőn így csak ledobtam magam mellé és megvártam amíg lerakja, nem tudnék most beszélni vele. - Mit érzel El iránt? - tért a lényegre.
- Már nem olyan mint régen. Ez az egész kapcsolat kialudt Nialler. Szeretném ha ugyanolyan lenne, mint anno, nagyon szeretném.
- De? - húzta fel a szemöldökét.
- Már nem lesz. - hajtottam le a fejemet és az emlékek előugrottak, a szemem pedig megtelt azokkal a sós cseppekkel.
- Mi szerettük Eleanort.. De tényleg nem ugyan az már. Túl feszült és már alig szólal meg, oké halk lány, de köztünk tudott beszélni. Ha nem érzed azt amit eddig, akkor ideje lépned. - tette a kezét a vállamra és megint eszembe jutott Ellie. Talán igazuk van, Zayn jobban bejön neki, de ő soha nem dobná el Perriet magától, ők túlságosan is szeretik egymást és egymásnak vannak teremtve. Összetartoznak.
- Na de mesélj arról a csajról. - ejtettem felé egy félmosolyt.
- Hát ez a lány gyönyörű, intelligens és aranyos. Egyébként felszolgáló egy kávézóban és én oda vagyok érte már most. - folyt le a székről szó szerint a szőke barátom.
- Mosd fel magad és hívd el randira. Jó lenne végre látni valakivel akivel boldog vagy. - mosolyogtam rá.
- Te.. mikor is lesz az a meccsed? - csillant fel a szeme.
- A new yorki koncert után. Miért? - kérdeztem.
- Elhívnám Emmát.. ha nem baj. - mosolygott rám.
- Dehogy. - nevettem. - Bárcsak elhívhatnám Elliet.... - na ezt nem akartam kimondani.
- Óóóó haver. - nevetett Nialler.
- Dehogy hívom. Mindig csak felidegesít. - lettem hirtelen nagyon komor. - Hívd csak Emmát. Kíváncsi vagyok arra a lányra aki elcsavarta a fejedet. - veregettem meg a vállát.
- Oké srácok.. Köszi, hogy észrevettetek és, hogy beavattatok. Louis William Tomlinson! Magyarázatot kérek!!
- Jézusom Sophia!!! Mit keresel itt? - ijedtem meg teljesen.
- Liam mondta, hogy amint leért a gépem ide jöjjek és a buszban várjalak meg titeket. Na de Eleanor? - húzta fel a szemöldökét.
- Soph.. Tudom, hogy megérted. - sóhajtottam.
- Igen megértem és melletted állok és szerintem tudok segíteni. - ült le mellém és átölelt. Na ezért szeretem Sophiát nagyon, mindig segítőkész és közvetlen így nagyon várom, hogy ő mire gondolt ezzel kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése