2015. augusztus 30., vasárnap

Köszönet

Drága olvasóink! Elérkeztünk ide is, hogy befejezzük az első évadot. Nos szerintem eseményben dús volt az egész és rettentően örülünk, hogy a végére pár olvasónk megmutatta magát! Én őszintén bevallom, a második évadot sokkal jobban várom, hiszen sokkal több eseményt csempészünk bele. Köszönöm Évinek, hogy mindig segített mikor megakadtam, illetve jobbnál jobb ötleteket adott. Tudnotok kell, hogy az összes Emma Geller szemszöget ő írta, míg én az Ellie Stinsont. Nos Szerintem nem is húzom tovább az időt.

Ilyenkor tudatosul az emberbe, hogy lezárul egy korszak amit megszoktunk és még csak most jön az a része amit már vártunk, de féltünk is hisz tudtuk, ha eljön minden megváltozik. A szereplők is megváltoznak és a történet is. Nem gyilkosok lesznek viccet félreértve!  Eljutottunk ideáig az 1.évad végéig én minden évad váltását sírással kezdek. Vége egy évadnak! Mit hozhatnak még? Sok mindent, sok változást. Hisz lehet, hogy Emma most így évadvégén megtalálta a boldogságot, de mi a helyzet Ellie-vel? Két főszereplőnk van és most az egyik boldog, a másik nem boldog, de mi van akkor, ha hely cserés támadás lesz? Nem tudni, semmit sem lehet tudni. A lényeg, hogy egy korszak bezárul és egy új korszak kinyílik. Készen álltok rá? Mert én elbizonytalanodtam hisz egy szabály van film és sorozat téren; Mindig az első rész/évad a legjobb! Kár, hogy ez nem film/sorozat, hanem egy történetet, mert szerintem a 2.évad sokkal másabb lesz az 1.évadnál és meg merem kockáztatni, hogy jobb. :)

Tehát jön a második évad is, ami a Féktelen 2. évad - No Control címet viseli. Reméljük továbbra is velünk maradtok és ugyanúgy élvezni fogjátok a történetet, mint mi! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése