2015. május 25., hétfő

7. rész A látszat néha csal





*Emma Geller szemszöge*
 Amint beértünk a koncert terembe egyből hátra settenkedtünk a VIP szektorba, de mindvégig a hangulat feszült volt. Bal oldalamra néztem ahol Jack unokatestvérem állt aki csak rám mosolygott aztán a jobb oldalra néztem ott meg elég közel hozzám Marvin állt. Lenéztem a kezeinkre és már szinte fogta a kezem. Felnéztem rá és csak mosolygott rám. Nagy kezével simogatta az én kis kezemet mire hirtelen elvettem róla a figyelmem. Ellie szúrós pillantásokat vetett rám azt hiszem nem igen kedvel. Erica teljesen fel volt pörögve és végig Daisyvel fecsegett míg Luke azt hiszem beszélgetett a mellettem lévő Jackel. A barna hajú Penny meg az ellenszenves Ellievel beszélgetett míg a bátyám a szőke nyakába lihegett. Oh szóval Ő az a lány...
Azzal tudtuk, hogy megérkeztünk, hogy a fiúk sorakoztak fel előttünk így megálltunk előttük. Elhúztam a kezem Marvintől és villám gyorsan megfogtam Ericát még mielőtt neki esne tudjuk kinek.
-Erica nyugi - mondtam nevetve, mert valójában vicces.
-Engedj el tudok uralkodni magamon - mondta.
-Jól van - engedtem el mire egy szempillantás alatt Harry karjaiba került.
-Igen én is úgy látom, hogy tudsz uralkodni magadon - kuncogtam.
-Húgi leégetsz - köhögött bele Jack.
-Fogd be - mordult rá Erica.
-Mivel senki se akar iker párbajt látni így inkább fogd be Jack tényleg - fordultam unokatestvérem felé.
-Én látni akarok - szólalt meg Ellie mire mindannyian ránéztünk. -Ja nem Emma az egyik iker a fenébe.
Csak megforgattam a szememet és visszafordultam a fiúk felé. Szánalmas ahogy viselkedik.
-Ellie ne légy bunkó - ment oda hozzá Daisy.
-Én ilyen vagyok - hallottam meg Ellie hangját mögöttem.
-Emma beszélhetünk - fogta meg Niall a karom.
-Mond - mondtam felnézve rá. Mindenki magasabb nálam ez nem éri!
-Hallgatunk - nevetett Ben mire hátra fordultam felé és a középső ujjam mutattam neki.
-Gyere - fogta meg a karom Niall és elkezdett húzni arrébb.
Már elég távol voltunk a többiektől így már biztos voltam benne, hogy most elfog rabolni meg minden. Mondjuk visszatalálni se fogok egy hamar. Megrántottam a karom mire megálltunk és rám nézett.
-Mond már - kértem.
-Korai lenne, ha elhívnának randizni? - kérdezte félénken. Olyan aranyos így, mint egy kölyök kutya.
-Igen - mondtam amit az eszem súgott. -Niall te rendes fiú vagy és nagyon cuki, de nem szeretnék hírességgel járni, mert az mindig rosszul végződik.
-Értem, de nem tennél kivételt? Ígérem minden jól fog alakulni - fogta meg a két kezemet és a szívére helyezte. Éreztem ahogy ver a szíve és a mélyen belenéztem a gyönyörű szép kék íriszeibe. -Csak egy esélyt kérek.
-Sajnálom Niall - húztam el a kezem mire a szemem megteltek könnyekkel, de azokat rögtön letöröltem. -Mindjárt kezdődik a koncert.
-Gyere - sóhajtott és elindultunk vissza a srácokhoz.
Amire visszaértünk mindenki beszélgetett mindenkivel. Nem osztódtak kis csoportokra, hanem mindenki megbarátkozott mindenkivel. Olyan volt, mint egy jó nagy csapat. Kivéve két személy tűnt ki a többiektől hisz Ők nem beszéltek szájjal csak bámulták egymást mosolyogva. Ellie és Louis? De hát Ellie nem Marvinnal van? És Louis nem azzal a bizonyos Eleanorral van? Ez nekem magas, de úgy nézik egymást, mintha valami lenne köztük.
-Fiúk kezdünk - kiabált rájuk az egyik háttérbe dolgozó alak.
A fiúk elbúcsúztak tőlünk és elindultak a színpad felé. Harry mielőtt elment volna Erica felé lépett és kézfejen csókolta aztán Ő is ment a többiek felé. Louis volt az aki zárta a sort, de Ő mielőtt felment valamit súgott Ellie fülébe. Érdekes.
Hirtelen Erica ugrált felém szinte fellökött annyira boldog volt.
-Harry kézfejen csókolt - ujjongott.
-El ne ájulj, mert nem vagyok jó újraélesztő - kuncogtam.
-Ne is te élessz újra, hanem Harry - mondta mosolyogva.
-Jaj te szerelmes lány - mosolyogtam barátnőmre és átkaroltam.
-Emma mi van közted Niallal? - szólalt meg Daisy.
-Ez engem is érdekel húgi - nevetett Ben mire Daisy beleütött a vállába. -Áú tőled ilyen erőset nem vártam.
-A látszat néha csal - mosolygott rá gúnyosan Daisy.
Ben vitába szállt a vörös hajú lánnyal így Daisy teljesen elfelejtette a feltett kérdését hála az istennek és elkezdődött a koncert. Én pont a legjobb helyen álltam és ezt most szarkasztikusan mondtam mivel Marvin állt mellettem és Erica. Persze egész végig hipnózisba került így próbáltam én is a fiúkra koncentrálni és nem mellettem álló Marvinra többé kevés sikerrel.
-Beszélhetünk? - súgta a fülembe.
Ránéztem és megráztam a fejem aztán visszaszegeztem a figyelmem a koncertre. Hirtelen megragadta a karom és elhúzott a többiektől. Remek még valaki nem akarja ráncigálni a kezem?
Kirántottam a kezeimet az Ő kezei közül és egyenesen rámeredtem.
-Mi a bajod?
-Ezt én akartam kérdezni - mondta.
-Marvin rendes srácnak tűnsz, de... - nem tudtam befejezni a mondani valómat, mert hirtelen megcsókolt. Hirtelen amikor elengedett még a csók hatása alatt halkan befejeztem a mondanivalóm. -De kibaszottul jó csókolsz.
Marvin felnevetett én meg felkeltem a mámorból és arcon csaptam magam.
-Én inkább visszamegyek a többiekhez, mert nem akarok lemaradni az első és utolsó koncertemről - hadartam el a mondanivalóm és már futottam is vissza, de még elkaptam Marvin válaszát.
-Te is jól csókolsz!
Visszaértem a többiekhez és felugrottam Ben bátyám hátára és onnan folytattam a koncertemet. Végig néztem a kis társaságon és Daisy, Penny, Erica és Ellie végig árgus szemekkel nézték a koncertet míg Jack, Luke és az épp megérkező Marvin csak beszélgettek. Az én bátyám meg a szőke hajú lányt figyelte végig. Most a bátyám szerelmes Elliebe, vagy mi van?
Visszaszegeztem a pillantásom a koncertre és pont akkor avatták fel a következő számukat.
-A következő számot egy bizonyos Ellie Stinsonnak üzenném - szólalt meg Louis a mikrofonba és elkezdték énekelni a Kiss you című számokat.
Mindenki hiper gyorsasággal fordult Ellie felé mire Ő is csak értetlenül nézett és megvonta a vállát. Érdekes felettébb érdekes.
Mint kiderült a Kiss you című szám után még elénekelték a Whats makes you beautiful c. dalukat és vége lett a New yorki koncertnek. Úgy ugráltak le a színpadról, mint valami adrenalin bomba és a lányok egyesével futottak oda hozzájuk míg én a bátyámon lógtam, mint valami pókmajom. Ellie is oda sétált Louishoz és pofon vágta. Ööö... mi van? Utána még valami súgott Ellie Louis fülébe aztán hátrébb állt. Nem értek semmit.
Leugrottam a bátyám hátáról és Elliehez sétáltam.
-Van köztettek valami? - tértem a lényegre.
-És, ha van? Semmi közöd hozzá te csak foglalkozz Marvinkáddal - morogta.
-Oh szóval ez a bajod, hogy Marvin nyomul rám - mondtam.
-Nincs bajom vele és békén hagyhatnál te is meg a bátyuskád is - morogta már szinte kiabálva a végét mire mindenki felénk kapta a fejét.
-A drága bátyuskám utoljára akkor volt ilyen amikor halálosan szerelmes volt - kiabáltam ki amire egyből gondoltam. Előbb jár mindig a szám. Basszus...
-Em - morogta Ben.
-Bocsi nem gondolkoztam - mondtam és megfogtam a fejem.
-Pedig kéne - morogta és elviharzott.
-Te nem mennél utána? - kérdezte gúnyosan Ellie mire felé fordultam.
-Nem megy sehova és ne légy bunkó - szólalt meg mögöttem lévő Niall.
-Ellie fejezd be a hisztit - szólalt meg Marvin.
-Nem hisztizek Marvin csak elegem van belőletek! Igen mindenkiből - mondta és elviharzott.
Louis egyből utána eredt én meg csak álltam ott semmit se értve.
-Jól vagy? - simította meg valaki a karom.
-Persze - fordultam felé, de a lábaim összegabalyodtak így egyenesen a szőke hajú srácba estem. Beleestem.
Teljesen belemerültem Niall kék íriszeibe és éreztem ahogy karjai simogatják a derekam, de a többiek köhécselése térítettek újra észhez. Eltávolodtam Nialltől és inkább Jack unokatestvérem mellé - szinte mögé - álltam és onnan figyeltem Niall kérdő tekintettét.  
-Szóval három embert elvesztettük - szólalt meg Liam.
-Tényleg haver hármat? És hol van Zayn? - nevetett Harry.
-Előbb itt volt - néz körül Liam.
-Volt az múlt idő - mondtam mosolyogva.
-Megölöm őket hisz autogram osztás van most erre meg elmennek - morgolódott Liam.
-Nyugi hárman itt vagyunk és vannak még fiúk - szólalt meg Niall elvéve a tekintettét rólam. -Úgy értem, hogy a három fiúból kettőt simán áttudunk varázsolni.
-Vállaljátok? - kérdezte Liam a fiúktól.
-Persze, hogy vállalja - löktem meg Jacket.
-Én biztos nem - húzta ki magát Marvin az egészből.
-Ünneprontó - szólt bele Daisy.
-Luke? - kérdezte Liam.
-Benne van - válaszolt helyette Penny.
A fiúk elvitték Lukeot és Jacket gondolom átalakítani míg én ott maradtam Daisyvel, Ericaval, Pennyvel és Marvinnal. Sokáig csak csendben álltunk és vártuk a többieket, hogy visszaérjenek amikor hirtelen Daisy szólalt meg.
-Most mi van?
Ezt mire érti? Egyre kevesebb dolgot értek sőt semmit se értek már mostanság.
-Mire gondolsz, húgi? - kérdezte Marvin.
-Mi van Ellievel? - kérdezte Penny amit szerintem Daisy akart, mert Ő is nyitotta a száját.
-Ellie össze van zavarodva azt biztos, de én se értem most mi van körülötte. Ellie nem olyan, hogy valakit ok nélkül utáljon szóval azt se értem miért utálja Emmát - magyarázta Daisy.
-Én tudom miért utál vagyis sejtem - szólalok meg halkan mire mindenki rám szegezi tekintettét. -Marvin miatt!
-Mi van? - kérdezte egyszerre mindenki kivéve Marvin.
-Van köztettek valami? - kérdezte Daisy bátyától. -Mármint közted és Ellie közt? Vagy közted és Emma közt?
-Semmi sincs - vágtam rá gyorsan Marvin helyett. -Mármint köztem és közte.
-A csókos ajkaid nem ezt mondják - mosolygott Marvin.
-Marvin - szóltam rá.
-Csókolóztatok? - kérdezték újra egyszerre.
-Egyszerre - hazudtam.
-Kétszer - mondta mosolyogva Marvin.
-Te csókoltál meg én csak kedvességből visszacsókoltalak - morogtam.
-Aha kedvességből, mert Emma Gellert kedves - nevetett Erica.
-Erica - szóltam rá.
-Jó nyugi a többi dolgot nem mondom el - mosolygott Erica.
-Milyen többi dolgot? - kérdezte Daisy. Túl kíváncsi.
-Semmit - szóltam rájuk. -Befejezhetnénk ezt az egészet? Igen. Köszönöm.
Összefontam a mellem alatt a kezeimet és csak szúrós szemmel néztem hol Ericára, hol Marvinra. Aztán inkább a fejemet abba az irányba fordítottam ahol a fiúk álltak. Mi tarthat ilyen sokáig? Bár az is aggaszt, hogy hol lehet Ben. Apáék kifognak nyírni, ha megtudják, hogy elvesztettem a bátyámat!
-Meg kéne keresni Elliet - szólalt meg Penny.
-Kéne - mondta Marvin mire újból felé fordultam.
-Nem - tiltakozott Daisy. -Valószínűleg Louis és Zayn utána mentek, de Louis túl gyorsan.
-Valami van köztünk szerintem - motyogtam mire egyetértően bólintottak.
-És közted és Niall közt mi van? - kérdezte mosolyogva Erica.
-Még egy olyan kérdés amibe én is szereplek én is elrohanok - mondtam.
-Pedig ez engem is érdekel - mondta Daisy.
-Niall és köztem... - kezdtem volna el amikor visszaértek a fiúk élén Niallel.
-Mi van köztünk? - mosolygott rám azzal az édes mosolyával amivel engem is megmosolyogtat. És újra összeakadt a tekintettünk. Mert a kisfiús mosolyt mindig is szeretem főleg, ha Ő mosolyog rám.



*Ellie Stinson*
Amint beértünk a VIP helyre meg is találtam a szememmel Sophiat, így odamentem hozzájuk.
- Sziasztok. - mosolyogtam rájuk.
- Hé, Ellie!! - mosolygott ő is. - Hagy mutassam be a barátomat, Liamet.
- Szia, Ellie Stinson. - mosolyogtam rá és nyújtottam felé a kezemet.
- Liam Payne. - rázta meg a kezemet. - Már sokat hallottam rólad. - húzta huncut mosolyra a száját.
- Ó, igen? Remélem csak jókat. - odamentünk a többiekhez ahol szintén megtörtént a bemutatkozás én pedig szorosan Penny mellett álltam. - A rajongóitok borzalmasok. - forgattam meg a szemeimet.
- Pedig, ők a legcsodálatosabbak! - mosolygott Zayn.
- Elhiszem, hogy ti megszoktátok a felhajtást meg, hogy a lányok megőrülnek értetek, de én esküszöm azt hittem, hogy meghalok. - nevettem fel mire Emmán kívül mindenki nevetett. Ennek mi baja?
- Már alig vártam, hogy eljussak egy koncertre. - Erica nagyon izgatott volt és le se szakadt Harryről.
- Én meg azt nem hiszem el, hogy itt vagytok. - forgattam meg a szemeimet.
- Ellie!! - nézett rám mérgesen Daisy én pedig kinyújtottam rá a nyelvemet. - Ne akard, hogy fenyegessek.
- Oké, anyu..- nevettem megint és hirtelen megakadt a szemem egy nagyon ismerős szempárban. Úgy írhatnám le, mint a tiszta égboltot, vagy a tengert. Gyönyörűen csillogtak ebben a kevés fényben is, de nem tudtam rájönni, hogy honnan is annyira ismerős nekem.
- Fiúk! Kezdés!! - kiabálta gondolom a szervező emberke. Louis odalépett hozzám és közel hajolt a fülemhez.
- Remélem tetszeni fog a meglepetésem és rá fogsz jönni, hogy ki is vagy. - a hangja most sokkal mélyebb és rekedtebb volt én pedig azt hittem, hogy elhalálozok tőle. Ezzel az egy mondattal ott is hagyott és egyre jobban érdekelt miről is beszélt.
- Hé Ellie.. - lépett mögém Ben. - Kincsem minden oké? - karolta át a derekamat.
- Megtennéd, hogy leszállsz rólam?? Már nagyon elegem van belőled!! - forrt a fejem a dühtől.
- Ö, nem... Talán legközelebb gondolkodsz mikor ész nélkül akarsz átverni valakit Ellie.. - húzta fel a szemöldökét és egy puszi kíséretében ott is hagyott. Nagyot sóhajtottam és már megpróbáltam a koncertet élvezni. Arra is rájöttem már, hogy Marvin azért a kis libáért vetett végett köztünk mindennek és nehéz elfogadnom azok után ami történt... Inkább odamentem Pennyhez, az egyetlen normális jelenlévőhöz.
- Na mizu Júlia? - nevetett fel.
- Befejezheted.. - hajtottam le a fejemet.
- Mi a baj? Mit mondott Louis? - túl jól ismer.
- Hogy van egy meglepetése és utána megtudom, hogy ő kicsoda. - nagyon halkan beszéltem.
- Ellie, te rá vagy indulva erre a csávóra.  nevetett Penny én meg úgy néztem rá, mint aki világi idiótát látna.
- Nem. - nevettem fel. - Nem kell Louis.
- Annál inkább Marvin igen. - nagyon szemtelen ez a lány.
- Penny. - néztem rá mérgesen és a szememmel az említett fiút kerestem.
- Szereted?  Mármint Marvint? - húzta fel a szemöldökét.
- Nem.. - mondtam és hanyagolni akartam a témát.
- Most váltsunk kicsit lassúra. Mindannyian tudjátok milyen küzdeni mások véleménye ellenére a szerelmedért. Következzen a You & I. - mondta Liam a mikrofonba és gondolom Sophiara gondolt.
- Hé lányok.. Állítólag itt van... Na jó semmi csak ide akartam jönni hozzátok, ha nem baj. - mosolygott ránk Sophia.
- Téged szívesen látunk. - Pen arra utalt, hogy azt az Emmat pedig nem szívesen látjuk.
- Huh, imádom ezt a számot. - mondta Sophia és csak a barátját nézte csillogó szemekkel. Nagyon szerethetik egymást, amit talán kicsit irigylek.
- Én is.. - mosolyogtam.
- Te Soph.. Mire értik, hogy "Nem akarunk olyanok lenni, mint ők." ? - kérdezte Penny.
- Hát.. Tudjátok Louis és Eleanor már nem a régi. Igaz én nem ismertem őket mikor összejöttek, de a fiúk szerint már nem ugyan az a kapcsolatuk és már én is látom, hogy minden nap egy kínszenvedés kettőjüknek akármennyire is szeretik egymást.. - magyarázta Soph és Zayn részéhez értünk.
- Hihetetlen milyen hangja van.. -  mondtam tátott szájjal.
- Igen, gyönyörű. - mosolygott Penny és máris Louis szólójához értünk ami nem is tudom milyen érzéseket váltott ki belőlem.
- Az övé olyan különleges.. - csatlakozott Sophia.
- Igen, nagyon is.. - helyeseltem.
- És már alig várom, hogy kijöjjön a legújabb album. - nevetett Penny és dúdolta a dallamot. Közben Daisy is csatlakozott hozzánk viszont hozta Ben kutyát is.
- Jöttök az after partyra? - kérdezte Soph.
- Nem is tudom. - mondta Dais megvakarva a fejét.
- Nem erőltetek rád semmit. - ezt legjobb barátnőmnek mondtam. - De én szívesen megyek. - kacsintottam Sophiara.
- Penny? Ben? - kérdezte a barna hajú lány.
- Szerintem én is megyek. - válaszolta Penny.
- Majd meglátjuk, hogy Ellie mennyire is szeretne menni. - nevetett fel az az idióta.
- Jujj, Ellie! Ha elvagy ájulva Zayn hangjától akkor most figyelj. - mondta Soph és a kezével dobolta az ütemet és ekkor Zayn irtó magas hangon kiénekelte a dal címét. Azt hiszem beleszerettem a hangjába.
Elértünk a koncert vége felé amit sajnáltam, mert iszonyat jó volt. Sophiaval csináltunk több száz selfiet és sokat hülyéskedtünk, táncoltunk, énekeltünk.
- Pörgessük fel a bulit még jobban! - kiáltotta el magát Harry mire nagyon hangos sikítozást kapott válaszként.
-A következő számot egy bizonyos Ellie Stinsonnak üzenném. - mosolygott pimaszul Louis és megszólalt a Kiss You dallama. Mindenki egyszerre fordult felém kérdő tekintettel és én is értetlenkedve néztem össze-vissza mire leesett a tantusz.
- Ó, hogy az a mocskos. - nagyon mérges lettem, utálom, ha hazudnak nekem.
Ez után még a WMYBt énekelték el és le is pattogtak a színpadról.
- Micsoda koncert!! - Zayn még mindig teljesen tele volt adrenalinnal. Liam odament barátnőjéhez és megcsókolta őt amin elmosolyodtam. Harryhez Erica futott oda az idióta Emma pedig a még idiótább bátyján lógott. Szépen nőiesen és kecsesen sétáltam oda Tomlinsonhoz és egy jó mozdulattal pofon vágtam.
- Ügyvédelve. - ráztam meg egyszer a kezemet. Még odahajoltam Louishoz és a fülébe súgtam, hogy "A meglepetésed olyan szánalmas, mint amilyen te vagy és arra is rájöttem, hogy egy görény vagy.".
És amilyen kecsesen jöttem úgy mentem el tőle.
- Van köztetek valami? - Emma úgy loholt utánam, mint egy kiskutya.
- És ha van? Semmi közöd hozzá, te csak foglalkozz Marvinkáddal. - mormogtam.
- Oh, szóval ez a bajod, hogy Marvin nyomul rám. - érzelemmentesen mondta.
- Nincs bajom vele és békén hagyhatnál te is meg a bátyuskád is. - oké, talán nem kellett volna a végét szinte kiabálnom, de szerettem volna, ha az a gyökér Ben is meghallja, de sikerült magunkra vonzani az össze szempárt.
- A drága bátyuskám utoljára akkor volt ilyen amikor halálosan szerelmes volt. - sikerült felidegesíteni, mivel már kiabált.
- Em. - morogta Ben és ennek az információnak kicsit örültem.
- Bocsi nem gondolkoztam. - fogta meg a fejét a szőkeség.
- Pedig kéne. - egy kicsi szemforgatás után elment a társaságból végre.
- Te nem mennél utána? - kérdeztem gúnyos mosollyal az arcomon.
- Nem megy sehova és ne légy bunkó. - szóval tényleg van köztük valami, de legalább én egyedül is megtudom védeni magamat.
- Ellie, fejezd be a hisztit! - szólalt meg Marvin, na már csak ő hiányzott, hogy kioktasson engem.
- Nem hisztizek Marvin, csak elegem van belőletek! Igen, mindenkiből! - mondtam és követve Ben példáját, gyors léptekkel kerestem a kijáratot. Fogalmam sincs merre mentek, de el akartam innen húzni örökre.
- Ellie!! Állj már meg kérlek!! - kiabált utánam Louis és sajnos egyre hangosabban hallottam a hangját a kijáratot pedig sehol sem találtam. Olyan elveszettnek éreztem magam és éreztem a sós folyadékot a szemembe. Gyerünk Ellie, ez semmiség, e miatt ne sírj te kis nyávogós picsa. - Ellie.- fogta meg a kezemet.
- Hagyj már békén. - néztem rá mérgesen.
- Sajnálom. - mondta a szemembe nézve.
- Hazudtál nekem Louis.. - igazából nem csak ez bántott annyira.
- Tudom, de nem mondhattam el. Annyira féltem elmondani neked az igazat, mint amennyire most te félsz. - hirtelen felkaptam a fejemet és kitágult szemekkel néztem rá. - És mikor leültem melléd az esőben, elakartam mondani, de Zayn azért jött, hogy ne tegyem. - magyarázta és az említett pont akkor ért ide.
- Nem érdekel. - felhúztam a biztonsági falamat.
- Igazat mond. - szólalt meg Zayn is.
- Hol van a kijárat? - nem érdekelt amit mondanak, csak haza akartam érni.
- Gyere.. - mondta Zayn és elindult egy teljesen más irányba. Ha most látom utoljára Louist szemtől szembe, jól el akarom raktározni a gyönyörű szemeit és az édes, borostás arcát, a hangjáról nem is beszélve.  - Elég messze sikerült eljutnod. Vagy 10 perc sétálva a vissza út a többiekhez. - mondta Zayn én pedig csak hümmögtem. - Min akadtál ki? - végül kimentünk és elővett egy szál cigit, engem is kínált és nagy habozás után elfogadtam egyet. Ha ezt a többiek megtudják én halott vagyok.
- Közel akart kerülni hozzám. - valamiért nagyon bíztam Zaynben.
- És az miért baj? - kérdezte értetlenül és egy jó nagyot beleszívott a füstölgő mérgéből.
- Ezeket nem mondhatod el senkinek. - és szó szerint hallottam ahogy a biztonsági falam  leesik utána pedig a többi, de egyet még meghagytam.
- Ígérem. - mosolygott.
- Anyukám olyan volt amíg nem találkozott apuval, hogy félt kimondani az érzéseit, nehezen szeretett. Apukám pedig félt kötődni. Én pedig a kettő együtt vagyok. - szívtam bele én is az ajándék cigiből.
- De miért? Vagy ez csak egy álca? - kérdezte.
- Nem tudom. Én élni akarok és nem csalódni. - mondtam.
- De nem élsz, ha még nem éltél át csomó csalódást. Szakítást, hazugságot, egy titok felnyitását amit nem akartál.. - mondta.
- Nem tudok kötődni, szeretni meg főleg. Ennyi.. Nem tudok ellene mit tenni. - mondtam.
- Bízni tudsz? - kérdezte meg és eldobta a cigijét.
- A barátaimba és nekik a szüleikben igen. - mondtam.
- Akkor most próbálj meg bízni bennem. - kérte a lehetetlent. Én is eldobtam a cigit és gondolkoztam, hogy mit is akar csinálni. - Csak próbáld meg.. - mondta én pedig bólintottam. -  Csukd be a szemed és maradj itt! Nem leshetsz!! - mondta.
- Oké...  - mondtam.
- Ígéred?? - kérdezte.
- Pofoneskü. - mondtam.
- Mi? - nevetett fel.
- Ha megszegem az ígéretemet felpofozhatsz. - nevettem én is.
- Nem ütök meg lányt. - mondta és tudtam, hogy közben rázza a fejét.
- Akkor teskü. - mondtam tök komolyan.
- Akarom tudni? - kérdezte.
- Tesó eskü. - magyaráztam.
- Oké, ne mozdulj!! - parancsolta. Türelmesen vártam és kezdtem izgulni, hogy mikor jön már.
- Ígérem, békén hagylak, ha azt akarod. - ez viszont nem Zayn hangja volt és akármennyire örültem volna most Bennek, -csak a mondat miatt- nem is ő volt, hanem Louis. Megígértem, hogy nem lesek és nem mozdulok így csak nyeltem egy nagyot. - Sajnálom tényleg. - mondta és már alig tudtam uralkodni magamon.
- Amíg nem látsz sírni, nincs nagy baj. - motyogtam a számára már ismerős mondatot.
- Ez hülyeség Ellie.. Sírtál már valaha? Mondjuk megcsalt a barátod? Szakított veled? - kérdezte.
- Nem volt még barátom. - a hangom remegett ő pedig alig tudott megszólalni, gondolom ledöbbent.
- Mit szeretnél?  - kérdezte.
- Nyugalmat, igazságot és, hogy hagyj békén. - automatikusan taszítottam el magamtól miközben a falaim újra felhúzódtak. A kezét a derekamon éreztem, mögöttem állt és beleszippantott a hajamba. Ebbe meg mi ütött?
- Oké.. - mondta és elment végleg majd perceken belül Zayn is megérkezett.
- Ha bízol bennem akkor érteni fogod,  hogy miért teszem ezt. - mondta Zayn. Ó, drága Ellie, ne hidd azt, hogy ez most fog kiderülni. 

"Mondd, hogy hiszel a szerelemben
Ez nem egy illúzió.

Az estén gondolkozom
És a veszélyes trükkökre, amiket az emberek játszanak
Az ártatlan emberek szemében
Sok szívet téglává tudnék változtatni
Füsttel és tükrökkel, amik épp előttem tűnnek el.

De higgy nekem, én nem próbállak becsapni
Ígérem, hogy engem szeretni nem lesz hiba.

Nem, baby, ez nem egy illúzió
A szívem tényleg nem a kabátujjamban van
Oh, baby, ez nem egy illúzió
Köztünk varázslat van
Nem, baby, ez nem egy illúzió
Miattad igazán szárnyalok
Úgyhogy mondd, hogy hiszel a szerelemben,
Mert ez számomra nem egy illúzió."

- Ez mi? - kérdeztem halkan és a szemem már nyitva volt.
- Ezt Louis írta, de még nem végleges. Az után az este után, hogy az esőben ültetek. Nem tudom Ellie, hogy mivel fogtad meg ilyen rövid idő alatt, de sikerült. - mondta Zayn.
- De neki barátnője van. És ezt miért mutattad meg nekem? - kérdeztem mérgesen, mert szemétségnek tartom.
- Bízol bennem? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Azt hiszem.. - mondtam zavartan.
- Akkor majd meglátod. - mosolygott és megölelt. - Bármit, bármikor elmondhatsz nekem. - simogatta meg a hátamat.
- Imádom a hangodat. - vallottam be az első dolgot.
- Köszönöm. - nevetett fel. - Na jössz afterre? - kérdezte és felnézett az égre.
- Igen. - mosolyogtam.
-Remek! Akkor menjünk vissza a többiekhez. - mondta és átkarolta a vállamat és úgy mentünk.
- Úgy tennék fel kérdéseket, de az alapokat tudom, hisz netfüggő vagyok. - nevettem.
- Jó, akkor én kérdezek, tudtommal nem vagy híresség. - mosolygott én pedig megráztam a fejemet. - Itt, New Yorkba születtél? Van testvéred? Szüleid együtt vannak? Mióta ismered a barátaidat?
- Húha, de kíváncsi valaki. - nevettem ismét. - Igen, New Yorkba születtem, nincs testvérem, igen együtt vannak és mióta megszülettem. A szüleink legjobb barátok és abba a bárba gengeltek ahol múltkor voltatok Louisval. - mondtam.
- És hány éves vagy? Meg a barátaid? - ez tényleg jó kérdés.
- Marvin és Penny húsz évesek, Daisy, Luke és én pedig tizennyolcak vagyunk. - számolgattam fejben, mivel nem tudtam, hogy Marvin és Penny mennyi.
- És nem bírod Emmat? - tapintott a lényegre.
- Nem. - mosolyogtam.
- De miért? Ha Niallnek tetszik akkor biztos kedves.  - logikázott Zayn.
- Hát elég idegesítő egy picsa.. Szó szerint két csávó közt ugrál.. - mutogattam a kezemmel
- És ez zavar?
- Igen, mert kihasználja Marvint és akármennyire is szemét a lányokkal, nem érdemli meg.
Lassan vissza érkeztünk a többiekhez és már nem voltak rajongók aláírásért és képért.
- Ellie, cigiztél? - húzta fel a szemöldökét Daisy.
- Ez, hogy a francba csinálod? - döbbentem le.
- Anyutól örököltem. - nyújtotta ki a nyelvét én pedig megforgattam a szemeimet.
- Indulhatunk? Megbeszéltük a többiekkel, hogy ott találkozunk. - mondta Niall.
- Juj, Emma, remélem kibírod azt a kis időt Niall nélkül.. Ja persze, addig is ott lesz Marvin. - húztam gonosz mosolyra a számat.
- Mondod te, miss hiszti. - forgatta meg a szemeit a szőke picsa.
- Fuu, te.. - már tűrtem fel a kabátom ujját és vettem le a gyűrűimet, hogy neki tudjak esni.
- Ne már El... - mondta Luke nevetve. - Ne légy Lily néni. - nevetett még mindig, de min?
- Te is kérsz puha pöcs? - húztam mosolyra a számat.
- Gyere. - rántotta meg a vállát én pedig a cuccaimat odaadtam Zaynnek és elkezdtem Luke felé futni. Ráugrottam a hátára és elkezdtem ütögetni az arcát, azt utálja. - Szedjétek le rólam ezt a vízilovat!! Igazán elgondolkodhatnál azon, hogy mennyi sört iszol meg a bárban esténként! - poénkodott tovább.
- Te meg szedd össze magad és ma este csajozz be! - téptem meg a haját. Lepattantam róla, kézen fogtam és odahúztam a legközelebbi csajhoz. - Hé, ismered Lukeot? - nyújtottam meg az i  betűt.
- Ő a fodrászunk és a sminkesünk. - kiáltott oda Harry mire arcon csaptam magam.
- Ez nem jött be Stinson.  - nyújtotta ki a nyelvét Luke.
- Maradj csöndben. - és seggbe rúgtam.
- Lou Teasdale vagyok, ő pedig a lányom Lux. - nevetett Lou is és én a gyerek láttán Luke háta mögé ugrottam.
- Megfoghatom? - kérdezte Luke aranyosan és már a kezébe is volt a kislány. - Ellie, te nem akarod megfogni? - nyújtotta felém én pedig visszasprinteltem Daisy mögé.
- Ne engedd, hogy Penny hülye bátya ide hozza!! - morogtam legjobb barátnőmnek.
- Ellie, ő már minimum 3 éves és nem kisbaba.
- Egy kisbaba tudod mit jelent? Az elkötelezettséget, hogy valakik feladták a csodás és szabad életüket. Ez borzasztó!! - most teljesen úgy beszéltem, mint apa.
- Jézusom. - Penny már szakadt a röhögéstől. Odamentem Zaynhez és elvettem a cuccaimat miközben kiröhögött.
- Ha nektek lesz gyereketek majd meglátjátok! Előre szóltam, ja és rám nem bízhatjátok! Stipi-stopi az anyósülés örökre! - tereltem a témát.
- Nem foglalhatod le örökre egy taxi anyósülését. - nézett mérgesen Marvin.
- De igen. Stipi-stopi örökre! - mondtam el újra lassan.
- Akkor stipi-stopi a holnap esti első üveg sör! - nézett viccesen Marvin.
- De most érzem, hogy az enyém lett volna!! - vágtam szomorú arcot.
- Miért fontos az első üveg? - kérdezte értetlenül Liam. - Csak érdekel.  - mosolygott.
- Na figyelj.. Képzeld el, hogy öten a fiúkkal lementek egy bárba, van öt fogpiszkálótok abból egyet elfeleztek. Aki a legrövidebbet húzza azé lesz az első üveg amit az fizet aki utána a legfiatalabb.. Tehát ha te húzod ki akkor Niall fizetné neked a sörödet. - magyarázta Daisy.
- És akkor érzed azt igazán, hogy király vagy. - mosolyogtam.
- Ez hülyeség.. - mondta Emma.
- Nektek minden hülyeségnek hangozhat amit csinálunk mivel ti egy kávézóban szoktatok nyomulni, mi meg egy bárba. - nevetett Penny.
- Ellie! - suttogta mögülem Luke és már a kezembe is volt a gyerek.
- Jézusom, te mit csinálsz? - kérdeztem mérgesen.
- Szép a szemed. - mosolygott rám Lux.
- Oh, köszönöm. - nevettem egy aprót.
- Lux szereti a kék szemeket. - ölelt meg én pedig eléggé hülyén nézhettem ki.
- Hé, Daisy... Te is elég gyerek centrikus vagy, mint Lily néni. Nem vennéd át? - mosolyodtam el.
- Nem Ellie. - nevetett.
- De pisilnom kell. - vágtam szomorú fejet.
- Louis bácsi!! - kiáltott Lux én pedig már nagyon megakartam tőle szabadulni.
- Mondjad drágám. - jött közvetlen elém, de rám se nézett.
- Elviszel sétálni egy kicsikét? - a kis kezével mutatta is azt a kicsikét.
- Persze. - mosolygott és kivette a kezemből, de mint a filmekben összeért a kezünk, viszont Louis rám se nézett. Ezt elintézted Ellie és fájni fog később, csak még nem tudod.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése